Jangan Pandang Rendah Kat Orang Yang Takde Pelajaran!


Gagal dalam pelajaran tak bermakna kita akan gagal dalam hidup buat selama-lamanya. Belajar tinggi-tinggipun belum tentu akan berjaya dalam hidup. Betul tak
.
.
Rezeki masing-masing dah ditentukan oleh Allah SWT. Walaupun kita takde pelajaran tinggi tapi kalau kita tak putus asa berusaha untuk ubah nasib hidup inshaAllah akan berjaya jugak. Cepat atau lambat aje.
.
.
Percaya tak kalau Kak Nad cakap kebanyakan orang yang berjaya dalam bisnes asalnya bukanlah orang yang berpelajaran tinggi? Tapi diorang tak pernah putus asa berniaga dan belajar dari pengalaman. Bila dah ada duit diorang belajar pulak ilmu bisnes daripada mentor or mana2 pusat pendidikan.
.
.
Ok Kak Nad tak nak cakap banyak. Jom kita tengok video 'Kau Tu Bodoh!' by MrKokom ni dan cuba kita hadamkan sama-sama yer. Semoga jadi iktibar untuk kita semua.
.
.
.
.
Uolls jugak boleh checkout youtube channel MrKokom ni sebab banyak video2 menarik yang kita semua boleh relate to kat situ.
.
.
Jangan lupa LIKE & SHARE dgn kengkawan yer!
.
.
p/s - LIKE page kami untuk kisah2 benar yang dapat memberi inspirasi untuk kita agar tidak mudah PUTUS ASA. REZEKI Allah Maha Luas dan yang pasti Tak pernah SALAH Alamat…
.
.

Senyum Sket-
- Kak Nad-

Comments

Popular Posts