Sikap Anda Menentukan Kejayaan Anda!



Orang selalu cakap, hidup ni ibarat roda. Ada masa kita kat atas, ada masa kita kat bawah. Bila dah berjaya, nak kekalkan kejayaan tupun bukannya senang. Kalau silap langkah boleh jatuh merudum. Yang gagal pulak tak selamanya akan gagal kalau tak henti berusaha.
.
.
Tapi apa yang membuat seseorang itu berjaya atau gagal? Kat sini Kak Nad sharekan ciri-ciri yang akan menjadikan anda seorang yang berjaya. InsyaAllah!
.
.
1)  Anda fleksibel untuk berubah - Ada masanya keadaan berubah yang memerlukan anda sendiri
     turut berubah. Perubahan tidak memberi impak negatif kepada anda.
.
.
2)   Anda tak suka merungut dan mengeluh - Selalu sangat merungut dan mengeluh memberi perasaan negatif kepada diri dan juga orang keliling
.
.
3) Anda sering produktif - Mengurus masa dengan baik selalu dan tidak melakukan perkara membuang masa yang tidak mencapaikan matlamat anda
.
.
4)  Anda boleh tingkatkan motivasi sendiri - Selalu ambil tindakan tanpa perlu disuruh dan tanpa melengahkan masa
.
.
5)    Anda suka buat lebih dari apa yang diperlukan - Anda tahu melakukan lebih dari apa yang perlu tu dapat memberi kepuasan kepada diri dan juga meningkakan kredibiliti anda pada pandangan orang lain
.
.
6)     Anda bersedia membantu orang lain - Lebih banyak anda membantu orang lain, lebih ramai yang akan membantu anda satu masa nanti.  Bak kata, the more you give, the more u get.
.
.
7)  Anda seorang yang pemaaf - Takde gunanya menyimpan dendam dan sakit hati. Lebih baik maafkan orang lain dan jadikan diri lebih kuat.
.
.
8)      Anda menghadapi cabaran dan belajar darinya - Anda suka melihat cabaran sebagai peluang, dan pelajari serta perbaiki diri melaluinya
.
.
9)      Anda suka melihat kejayaan orang lain - Kejayaan orang lain memberi semangat dan inspirasi kepada anda dan bukan kebencian dan iri hati.
.
.
10)  Anda suka mendampingi orang yang Berjaya - Kerana dapat “aura” kejayaan serta sering berasa positif dikalangan mereka yang positif!
.
.
Nampak tak semua ciri-ciri tu tak susahpun sebenarnya. Pokok pangkal pada diri sendiri. Kalau
sikap-sikap ni ada dalam diri, insyaAllah akan dipermudahkan apa yang dihajati tu. Ingat, kejayaan
akan datang pada orang yang berusaha. Cepat atau lambat aje. Yang penting jangan putus asa.
Perancangan Allah tu kan yang terbaik!
.
.
Jangan lupa LIKE & SHARE dengan kengkawan yer
.
.
xoxo
Kak Nad

Comments

  1. 🎆SOFT TECH GEEKS🎆
    "Selagi Teknologinya, Ia Boleh Dipranggar"

      Terdapat beberapa orang yang mendakwa sebagai penggodam, berdasarkan kesaksian yang tidak masuk akal tentang bagaimana sesetengah penggodam membantu mereka menggodam telefon atau akaun e-mel seseorang, mereka juga memberikan janji-janji palsu seperti membuat kad kosong dan wang kertas, tetapi akhirnya mengambil wang anda dan hilang. Datanglah untuk memikirkannya, jika kad kosong sebenarnya, penggodam mereka sendiri tidak perlu bekerja untuk seseorang yang mereka hanya akan melakukannya untuk mereka dan menjadi sejuk.



    Berikut adalah beberapa tip untuk mengetahui HACKER sebenar dan sah.

    ✔ SETIAP HACKER BELONGS UNTUK FORUM HACKING:
    Forum ini adalah untuk Memantau aktiviti-aktiviti Hacker, dan untuk menghalang mana-mana Hacker daripada bil untuk tinggi untuk pekerjaan. Sesetengah individu yang mendakwa sebagai penggodam Dont malah mempunyai idea ini, yang mereka lakukan adalah mengiklankan secara dalam talian sebagai Hacker. Sebelum menyewa mana-mana Hacker pastikan dia tergolong dalam forum Hacking.


    ✔ KERJA HACKER DI BAWAH ORGANISASI:
    Tiada penggodam yang harus berdiri sendiri, setiap Hacker harus bekerja untuk Organisasi. Anda melihat beberapa iklan seperti "Hackwizard, Hacklord, Cyberlord" dan semua cara crap yang mendakwa sebagai Hacker tetapi mereka hanya penipu dan spammer.


    ⑧NO HACKER HARUS MENGUMPUL WANG DARI ANDA, ANDA MEMBAYAR UNTUK ORGANISASI:
    Tiada Hacker harus memberitahu anda untuk membayar kepadanya tetapi untuk membayar kepada organisasi yang dia bekerja untuk. Apabila menyewa seorang Peretas, organisasi yang dia kerjakan harus memberikannya kepada anda dan menerima pembayaran daripada anda, bukannya anda membayar kepada Hacker, fikirkan bagaimana jika dia menafikan mengambil wang dari anda? bagaimana anda membuktikan anda dibayar kepadanya?


    ⑧NO HACKER HARUS MENJADI ANDA BOLEH BOLEH HACK A BANK ATAU DIA BOLEH MEMBANTU ANDA MEMBUAT WANG (Blank credit card / Money flip):
    Satu-satunya cara yang luar biasa untuk menghasilkan wang tanpa mendapat pekerjaan adalah dengan Perlombongan Bitcoin. Bitcoin perlombongan boleh dilakukan dengan menggunakan beberapa softwares dan peranti perkakasan.
    Hubungi: miningbitcointech@gmail.com untuk lebih lanjut mengenai itu.

    ⑧NO HACKET MENGENALKAN IDENTITI KEPADA DIPERLUKAN:
    Hacking adalah kerja yang menyalahi undang-undang, dan setiap Hacker sebenarnya bersembunyi, kecuali bagi mereka yang benar-benar bekerja untuk agensi-agensi Kerajaan dan dikenali untuk perkhidmatan yang ada.

    DI SINI ADALAH BEBERAPA HAL-HACKER BOLEH MEMBANTU ANDA DENGAN:
    ✔ ATTACKS CYBER
    ✔CLONING OF DEVICE (Komputer & Telefon)
    ✔ RECORDS KRIMINAL PENYELESAIAN
    ✔KENALAN SCREENCREDIT
    ✔ PENINGKATAN FILES, MENGHANTAR FILES DALAM ORGANISASI, SEKOLAH E.T.C
    ✔EMAIL HACKS, AKAUN MEDIA SOSIAL HACKS
    ✔ BITCOIN MINING

    Jika anda perlu menyewa Hacker, hubungi:

    🎆SOFT TECH GEEKS🎆
    softtechgeeks@gmail.com
    Kami tidak sabar untuk menggodam anda.

    ReplyDelete
  2. VINTECH HACKERS

    Vintech hackers are group of young geeks who are capable of hacking anything just name it : phones📱, computers,🖥️, ATM💳 organization, federal agency, college, university....

    Have you ever wonder if hacking is possible like the way you see it in movies, cartoons .... Yes 😃😃 hacking is possible , just with the right tools at the targeted device🎯... That is why at Vintech we are committed to offering you the best hacking services ever . here are some of the services we can offer👉

    ▪️Do you want to hack , clone , or track a phone📱...

    ▪️To sniff , erase or change any document in an organization or federal agency..

    ▪️To recover or mine Bitcoin💰

    ▪️To hack any email or any social Media handle or to transfer money💵💶💴 without being detected .... ▪️To hack credit or debit card💳... All these are what Vintech hackers can do for you.

    We are understand the level of scammers online and that is why are we are discrete about our services to you and to no one..

    You can contact us -: Vintechgeeks@gmail.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts